تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777734
شناسه : 3777734
تاریخ :
رویداد رسانه‌ای «مادران مقاومت» در مشهد به کار خود پایان داد اقتصاد ایران: مشهد- آیین اختتامیه رویداد رسانه‌ای «مادران مقاومت» در مشهد به کار خود پایان داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین اختتامیه رویداد رسانه‌ای «مادران مقاومت» که بیشتر حال و هوایی دخترانه داشت و حدود ۵۰ دختر ۱۲ تا ۲۴ ساله در آن شرکت کرده بودند در مشهد به کار خود پایان داد.

این رویداد که طرحی ملی است و از سوی مرکز راهبری امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی از چند ماه پیش در برخی استان‌ها برگزار شده است در روزهای ۲۰ و ۲۱ شهریور ماه نیز از سوی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در مشهد به راهبری سیدتقی عالمی، مدیر گروه هنری شرح نو برگزار شد.

این رویداد که با حضور دختران نوجوان و جوان با شور و نشاطی نوجوانانه برگزار شده، دهه نودی و هشتادی‌هایی را به چشم خود دیده است که هر کدام توانمندی‌های منحصر بفردی دارند و از دل تلاش دو روزه این ۵۰ نفر، ۲۷ اثر هنری به مرحله تولید رسیده است.

این آثار در قالب پوستر، استاپ موشن، موشن گرافی و ویدئو موشن با موضوع مادران و زنان مقاومت فلسطین تهیه شده است که قرار است در رسانه ملی و برخی خبرگزاری‌ها و فضای مجازی منتشر شود.