تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777717
شناسه : 3777717
تاریخ :
جشنواره تورنگ منجر به شناسایی و شکوفایی استعدادها می‌شود اقتصاد ایران: لنگرود _ شهردار لنگرود از برپایی دومین جشنواره نقاشی کودک و نوجوان در این شهر خبر داد و گفت: برپایی جشنواره تورنگ منجر به شناسایی و شکوفایی استعدادها می‌شود

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، صادق صادق پور صبح پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری در اولویت مجموعه مدیریت شهری لنگرود است.

شهردار لنگرود با بیان اینکه شهر خلاق با کودکان خلاق محقق می‌شود، گفت: تقویت کودک درون در بین شهروندان منجر به نبوغ استعدادها و خلاقیت‌ها می‌شود.

صادقپور با اشاره به وظایف مدیریت شهری در راستای اعتلا بخشی بنیان خانواده در زندگی فردی و اجتماعی اضافه کرد: مدیریت شهری نقش محوری در ثبات فرهنگی و اجتماعی جامعه دارند.

به اعتقاد وی، نشاط و شادابی با برپایی جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی و هنری در جامعه منجر به توسعه فردی و اجتماعی می‌شود.

شهردار لنگرود با تاکید بر ضرورت فراهم ساری نیازهای رفاهی و امکانی شهری بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری دنبال فراهم سازی امکانات زندگی شهرنشینی در رده‌های مختلف سنی است.

صادقپور با اشاره به اینکه محدود کردن افراد جلوی پیشرفت‌ها و توسعه فردی را می‌گیرد، گفت: پدیده خطرناک روزمرگی باید از جامعه پاک شود و در این حوزه برپایی جشنواره‌ها بسیار نقش آفرین است.

وی از برپایی دومین جشنواره نقاشی کودک و نوجوان در لنگرود خبر داد و افزود: برپایی جشنواره تورنگ منجر به شناسایی و شکوفایی استعدادها می‌شود.

شهردار لنگرود با اشاره به جزئیات بیشتر جشنواره نقاشی کودک و نوجوان در این شهر بیان کرد: بیش از ۴۰۰ نفر می‌توانند در دو بخش تخصصی دومین جشنواره تورنگ شرکت کنند.

پیوست زیست محیطی دومین جشنواره تورنگ

«سارا خیرخواه» دبیر جشنواره نقاشی کودک و نوجوان گیلان در این نشست اظهار کرد: جشنواره تورنگ به صورت تخصصی ویژه نقاشی کودک برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری یک روزه نقاشی کودک و نوجوان در دو بخش افزود: جشنواره تورنگ در دو بخش مسابقه نقاشی و پرنده نگری برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره نقاشی کودک و نوجوان گیلان با اشاره به رویکرد زیست محیطی این دوره جشنواره بیان کرد: بخش پرنده نگری ویژه کودکان با حضور کارشناسان محیط زیست و با پیوست زیست محیطی صورت می‌گیرد.

خیرخواه با بیان اینکه سبزی جنگل، آبی دریا و لنگرود زیبا شعار جشنواره تورنگ است، گفت: این جشنواره ۱۲ برنده و ۱۵ شایسته تقدیر دارد.

به گفته وی، تمبر اختصاصی تورنگ در دومین دوره جشنواره نقاشی کودک و نوجوان لنگرود رونمایی می‌شود.