تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777694
شناسه : 3777694
تاریخ :
بهسازی یک هزار مدرسه روستایی در اصفهان اقتصاد ایران: اصفهان - رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: یک هزار مدرسه روستایی در طرح شهید عجمیان اصفهان بهسازی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مصطفی درستکار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص مختلط بودن مدارس روستایی در استان اصفهان اظهار کرد: هیچکس با مختلط بودن مدارس موافق نیست اما در مدارسی که تعداد دانش آموزان بسیار کم باشد چاره‌ای جز این نیست.

وی تصریح کرد: در خصوص مدارسی که تعداد دانش آموز بیشتری دارند، در برخی مناطق استان روستاهایی هستند که در مجاورت و چسبیده به یکدیگر هستند و می‌توان به صورت تفکیک شده و جداگانه برای مدرسه پسرانه و یا دخترانه استفاده شود و این امر تعامل و همکاری اهالی هر ۲ روستا و شورا و دهیاری را می‌طلبد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: طرح شهید عجمیان یکی از افتخارات دولت شهید رئیسی است که تعلیم، شاداب سازی و بهسازی مدارس در آن آورده شده است. که حدود ۱۰۰۰ مدرسه و ۸ هزار کلاس در مناطق روستایی و شهری استان اصفهان انجام گرفته است.

وی گفت: نیروهای جهادی می‌توانند یاری رسان باشند و بهترین کار تشکیل گروه‌های جهادی عمرانی، آموزشی، ورزشی و غیره می‌باشد.

درستکار ادامه داد: شورای استان برای ارتباط با مدیران سطح استان می‌تواند در زمینه آشنایی و جذب افراد داوطلب به آموزش و پرورش کمک کنند.