تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3777692
شناسه : 3777692
تاریخ :
استان سمنان ۱۲۰۰ تعاونی دارد/ افتتاح ۷ تعاونی با ۱۵۰ مورد اشتغال اقتصاد ایران: سمنان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از فعالیت یک هزار و ۲۰۰ تعاونی در بخش‌های تولیدی، خدماتی و ... در استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

علی نورانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به فعالیت‌های تعاونی و مشارکت‌های مردمی در اقتصاد استان سمنان بیان کرد: در مجموع یک هزار و ۲۰۰ تعاونی در بخش‌های مختلف تولیدی، خدماتی، آموزشی و … در سراسر استان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه این تعاونی‌ها نقش مهمی در اقتصاد و اشتغال استان سمنان دارند، افزود: تعاونی‌ها در استان برای ۱۶ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده‌اند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از برگزاری مراسم تقدیر از تعاونی‌های برتر استان مانند سنوات گذشته در استانداری خبر داد و گفت: در این مراسم ۱۶ تعاونی برتر در استان مورد قدردانی قرار گرفتند.

نورانی با بیان اینکه این تعاونی‌ها در زمینه حفاری معدنی، تهیه و توزیع لوازم نجاری، ارائه خدمات در بخش‌های مهندسی و … فعالیت می‌کردند، بیان کرد: هشت تعاونی از ۱۶ تعاونی مورد تقدیر قرار گرفته، به عنوان تعاونی‌های برتر استان برگزیده شدند.

وی با بیان اینکه یک تعاونی نیز شایسته تقدیر ملی شناخته شد، تاکید کرد: این تعاونی که در زمینه دانش بنیان و سرویس‌های نرم افزاری فعالیت دارد، برای تقدیر از تعاونی‌های سراسر کشور معرفی خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه تعاونی‌ها توانسته‌اند اهداف مورد نظر را محقق کنند، بیان کرد: تعاونی‌ها نقش مهمی در اقتصاد استان سمنان دارند.

نورانی با اشاره به فعالیت تعاونی‌های جدید در هفته تعاون امسال خبر داد و تاکید کرد: هفت شرکت تعاونی با سرمایه گذاری بیش از ۱۸۳ میلیارد تومان و با ظرفیت اشتغال ۱۵۰ نفر در استان سمنان افتتاح شدند.