تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777661
شناسه : 3777661
تاریخ :
طرح‌های مهم عمرانی و اقتصادی استان بوشهر افتتاح می‌شود اقتصاد ایران: بوشهر- استاندار بوشهر از افتتاح طرح‌های مهم عمرانی و اقتصادی در هفته دفاع مقدس در شهرستان‌های استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده چهارشنبه شب در نشست شورای اداری استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حاج قاسم سلیمانی و آیت‌الله رئیسی و همراهان و دیگر شهدای والامقام و تسلیت شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام و تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) اظهار داشت: خدمات و تلاش‌های قابل توجهی در راستای مطالبات مردم و توسعه زیرساخت‌ها در بخش‌های عمرانی و اقتصادی انجام شده که این اقدامات مدیون تلاش مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی هستیم.

وی با بیان اینکه همه مدیران در استان بوشهر دست به دست داده‌اند و اتفاقات خوب و شیرینی رخ داد و رقم خورده است گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر روند خدمتگزاری برابر تدابیر رئیس جمهور شهید ادامه می‌دهند که از تلاش‌ها و فعالیت‌های مسئولان و پشتیبانی بخش‌های اقتصادی، بانک‌ها، مؤسسات مختلف صمیمانه سپاسگزاری می‌شود.

استاندار بوشهر عملکرد و تلاش مسئولان در خدمتگزاری در راستای رضایت‌مندی مردم مردم دانست و با بیان اینکه خداوند متعال همواره ناظر بر عملکرد انسان‌ها است افزود: انسان کاری که بر اساس مسئولیت انجام می‌دهد باید در برابر درگاه الهی احساس کند که تکلیف خودش به‌خوبی انجام می‌دهد.

محمدی‌زاده با تأکید بر نظارت بر منابع هزینه کرد دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: بر برکت روح بلند شهید آیت‌الله رئیسی، دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر هیچگاه مشکل پول و اعتبار نداشته‌اند.

وی با بیان اینکه هم اینک ۴۱۶ میلیارد تومان اعتبارات سال ۱۴۰۲ در حساب دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر قرار دارد اضافه کرد: علاوه بر آن نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان هم از اعتبارات عمرانی سال جاری در اختیار دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر و این در حالی است که اوراق مشارکت هم در دستگاه‌های مختلف اجرایی وجود دارد که لازم است مدیران با مدیریت در هزینه کردن اعتبارات عمرانی تلاش کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و برگزاری هفته دفاع مقدس قرار داریم تصریح کرد: برای آغاز سال تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ها هماهنگی‌های لازم انجام شده و برنامه‌های لازم تدوین و عملیاتی شده است.

محمدی‌زاده با اشاره به هم‌زمانی آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در همه مدارس و دانشگاه‌های استان بوشهر در هفته دفاع مقدس باید یادواره شهدای دانش‌آموز، فرهنگی، دانشجو و استاد برگزار شود.

وی تجلیل از ایثارگران، پیشکسوتان و یادآوری خاطرات دفاع مقدس را یکی از موضوعات مهم هفته دفاع مقدس برشمرد و بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی این مهم در هفته دفاع مقدس مد نظر داشته باشند و در هر شهرستان استان بوشهر یک مراسم عمومی ویژه هفته دفاع مقدس با مدیریت سپاه امام صادق علیه‌السلام برگزار شود.

استاندار بوشهر ادامه داد: رژه نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس در مرکز استان بوشهر و شهرستان‌های ۱۰ گانه استان برگزار شود.

محمدی‌زاده از افتتاح طرح‌های مهم اقتصادی و عمرانی در هفته دفاع مقدس در شهرستان‌های استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: پروژه‌های مهم و ارزشمندی در هفته دفاع مقدس در بخش‌های عمرانی و اقتصادی افتتاح می‌شود و در این هفته عملیات اجرایی برخی از پروژه‌های اقتصادی و عمرانی هم آغاز می‌شود.