تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777660
شناسه : 3777660
تاریخ :
سرانه فضای سبز بوشهر افزایش یابد اقتصاد ایران: بوشهر- شهردار بوشهر گفت: افزایش سرانه فضای سبز به‌عنوان یکی از اولویت‌های اصلی شهر بوشهر توسط مجموعه خدمات شهری پیگیری شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حیدری چهارشنبه شب در نشست شورای اداری معاونت خدمات شهری شهرداری بوشهر، با تأکید بر اهمیت خدمات شهری در افزایش رضایت شهروندان، از تلاش‌های بی‌وقفه این معاونت تقدیر کرد و افزود: پیگیری بیشتر و افزایش کیفیت و کمیت خدمت‌رسانی به شهروندان انجام شود.

شهردار بوشهر تاکید کرد: افزایش سرانه فضای سبز به‌عنوان یکی از اولویت‌های اصلی شهر، انتقال سایت پسماند به خارج از شهر، خرید دستگاه پیشرفته پردازش و تفکیک پسماند به‌منظور بهبود مدیریت پسماندها و احداث ساختمان جدید آتش‌نشانی در محلات جنوبی به‌منظور ارتقای سطح ایمنی شهری توسط مجموعه خدمات شهری پیگیری شود.

وی با اشاره به مشکلات مطرح شده حوزه خدمات شهری تاکید کرد: این مسائل باید در اسرع وقت برطرف شوند تا شاهد ارتقای کیفیت زندگی در سطح شهر باشیم..

در این نشست، به مسائلی نظیر نورپردازی معابر، پارک‌ها و نوار ساحلی، اجرای آبیاری قطره‌ای در فضای سبز شهری، ساخت المان‌های بومی و اجرای دیوارنگاره‌هایی با طرح‌های بومی محلی اشاره شد که تاکنون انجام شده‌اند و مقرر شد این اقدامات با جدیت بیشتری پیگیری شوند.