تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3777659
شناسه : 3777659
تاریخ :
پزشکیان:غزه شاهد فاجعه انسانی است/جنایت اشغالگران باید متوقف شود اقتصاد ایران: مسعود پزشکیان در مصاحبه خبری با شبکه عراقی «الاخباریه» بر لزوم توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان تأکید و تصریح کرد: آنچه در غزه روی می‌دهد، فاجعه انسانی است و باید آن را متوقف کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود پزشکیان، رئیس جمهور کشورمان در جریان سفر سه روزه خود به عراق در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با رسانه عراقی شرکت کرد و درباره تحولات جاری در منطقه غرب آسیا و دورنمای روابط همجواری میان دو کشور پرداخت.

رئیس جمهور ایران در مصاحبه با شبکه عراقی «الاخباریه» با اشاره به همجواری و مرزهای طولانی مشترک و گستره مناسبات میان دو کشور همسایه از جدیت دولت در تعمیق مناسبات با عراق خبر داد.

پزشکیان بر ضرورت اتحاد و همبستگی در امور امنیتی برای زدودن موانع در میان کشورهای اسلامی تاکید کرد و افزود: امنیت زائرین در مراسم اربعین وظیفه مشترک ایران و عراق است.

رئیس جمهور همچنین در بخش دیگری از سخنان خود درباره نسل کشی اشغالگران در غزه تصریح کرد: جنایت‌های رژیم اشغالگر و جنگ علیه ملت فلسطین باید پایان یابد و آنچه در باریکه غزه روی می‌دهد، یک فاجعه بشری است و باید جلوی رژیم صهیونیستی گرفته شود.