تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3777577
شناسه : 3777577
تاریخ :
محاصره بیمارستان‌های «طولکرم» از سوی نظامیان صهیونیست اقتصاد ایران: همزمان با درگیری‌های شدید میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و مبارزان فلسطینی در کرانه باختری، نظامیان صهیونیست بیمارستان‌های «طولکرم» را به محاصره خود درآوردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، همزمان با درگیری‌های شدید میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و مبارزان فلسطینی در کرانه باختری نظامیان صهیونیست بیمارستان‌های «زکات» و «اسراء» واقع در «طولکرم» را به محاصره خود درآوردند.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی نیروهای کمکی خود را روانه محل هدف قرارگرفتن یک خودروی فلسطینی در «طولکرم» کرد. در حمله وحشیانه نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به این خودرو ۲ فلسطینی به شهادت رسیدند.

همچنین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خانه یکی از مبارزان فلسطینی تحت تعقیب در محله «الغانم» واقع در اردوگاه «طولکرم» را منفجر کردند.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) و گردان‌های «شهداء الاقصی» در «طوباس» واقع در کرانه باختری نیز از درگیری شدید مبارزان خود با نظامیان صهیونیست در این شهر کرانه باختری خبر دادند و اعلام کردند که با سلاح تیربار و بسته‌های انفجاری نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار می‌دهند.