تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777564
شناسه : 3777564
تاریخ :
آغاز مرحله نخست جشن عاطفه ها در خوزستان اقتصاد ایران: اهواز - مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت:مرحله نخست جشن عاطفه ها با شعار «آینده ساز باشیم» در استان خوزستان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، جمال شیبه عصر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: مرحله نخست جشن عاطفه‌ها با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند در خوزستان همزمان با سراسر کشور آغاز شد، مرحله دوم جشن عاطفه‌ها و مراسم زنگ عاطفه‌ها مهر ماه در سطح مدارس استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این پویش با برپایی پایگاه‌های نمادین امداد در مصلی‌های نمازجمعه و استقرار پایگاه‌ها در میادین و معابر اصلی شهرها در سطح استان تا نیمه مهرماه ادامه خواهد داشت، گفت: این جشن ملی هر ساله همزمان با سراسر کشور با همکاری آموزش و پرورش، پایگاه‌های بسیج، صدا و سیما، سازمان دانش آموزی، مراکز نیکوکاری و همچنین مشارکت و همدلی آحاد مختلف مردم خیر و نیکوکار در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اعلام اینکه هم اکنون ۵۰ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند افزود: به منظور تأمین و تهیه بسته‌های فرهنگی و آموزشی، کمک هزینه تحصیلی، لوازم التحریر، کیف، کفش و لباس برای این دانش آموزان، از همه خیرین حقیقی و حقوقی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی دعوت به عمل می‌آید تا در این پویش ملی مشارکت کرده و کمیته امداد را برای ارائه خدمت با کیفیت به دانش آموزان نیازمند یاری کنند.

شیبه اظهار کرد: خیران می‌توانند برای مشارکت در جشن نیکوکاری کمک‌های غیرنقدی خود را به ادارات کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در سراسر استان تحویل دهند و همچنین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری #۰۶۱ *۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ به نام کمیته امداد پرداخت کنند.