تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777553
شناسه : 3777553
تاریخ :
برگزاری دوره آموزشی اجرای پرده خوانی مادران مقاومت در قزوین اقتصاد ایران: قزوین- مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی استان قزوین از آموزش و اجرای پرده خوانی مادران مقاومت در استان قزوین خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

رضوان مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انسان موجودی اجتماعی است و در عین اینکه تاثیرگذار است بسیار هم تاثیرپذیر است و برای اینکه به رفتار اجتماعی و فردی خود جهت بدهد به دنبال انتخاب الگو است.

وی با بیان اینکه معرفی الگوی صحیح برای جوانان و نوجوانان بسیار مهم است، افزود: یکی از شیوه هایی که به بهترین شکل می تواند این الگوها را به جامعه و مخصوصاً بانوان معرفی کند روایت گری و روایت کردن است.

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: اگر ما بتوانم روایت صحیحی از بانوان تاثیرگذار و جریان ساز کشورمان و دیگر کشورها را ارائه دهیم می توانیم این مسیر الگوپذیری را برای جوانان و نوجوانان تسهیل کنیم.

وی تصریح کرد: در راستای همین روایت گری بانوان شاخص و الگوی کشور و جهان اسلام و مخصوصاً محور مقاومت پرده هایی از سوی مرکز راهبری و هماهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی برا ارتقاء روحیه پایداری، ایجاد امید و انگیزه و اگاهی بخشی در بین دختران جوان و نوجوان آماده شده است.

مهدوی در پایان با بیان اینکه این پرده ها داستان زندگی بانوان تاثیرگذار از صدر اسلام تا کنون است، یادآور شد: علاقه مندان به اجرای پرده خوانی برای آموزش دیدن و استفاده از این پرده ها در هیئت، تکایا و محافل خود می توانند به واحد امور بانوان تبلیغات اسلامی قزوین مراجعه کنند.