تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3777530
شناسه : 3777530
تاریخ :
دو نماینده ایران در راند دوم جدول اصلی تور جهانی تنیس اقتصاد ایران: تور جهانی تنیس در شرایطی به میزبانی ایران در حال برگزاری است که دو نماینده ایران به راند دوم جدول اصلی این رقابت‌ها صعود کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، راند نخست جدول اصلی رقابت‌های تور جهانی تنیس در زمین‌های تنیس انقلاب تهران پیگیری شد که طی آن و با انجام 16 دیدار جدول اصلی، سینا مقیمی با نتیجه 2-6 و 6-7 از سد سامیار الیاسی عبور کرد و علی یزدانی نیز با نتیجه 6-7 و 0-2 ret مقابل تنیسور رومانی به برتری رسید تا به همراه نمایندگانی از کشورهای روسیه، ایتالیا، فرانسه، ترکیه ، هند ، چک و بلژیک به مرحله دوم صعود کنند.

به این ترتیب در روز دوم جدول اصلی، 11 بازی در بخش انفرادی و‌ دونفره برگزار می‌شود که در بخش انفرادی سینا مقیمی با نماینده روسیه مسابقه می‌دهد و علی یزدانی به عنوان دومین نماینده ایران با دنیس کلاک دیگر نماینده روسیه پیکار خواهد کرد. در بخش دونفره نیز با انجام 3 دیدار تکلیف تیم های راه یافته به نیمه نهایی مشخص می شود.

در جدول اصلی نمایندگانی از کشورهای ایران ، اسپانیا ، روسیه ، ایتالیا ، ترکیه ،هند ، استرالیا ، فرانسه ، چک و بلژیک حضور دارند.

رقابت‌های 30 هزار دلاری تور جهانی تنیس در بخش مردان از 11 شهریور ماه با انجام دیدارهای جدول مقدماتی آغاز شده و تنیسورهای کشورهای مختلف به مدت 2 هفته برای کسب عناوین برتر با هم مسابقه می دهند.

سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده سینا ابراهیمیان سرداور نشان نقره کشورمان است و شاهرخ کشاورز مدیریت مسابقات 2 هفته‌ای تور جهانی را بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/