تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3777526
شناسه : 3777526
تاریخ :
ثبت رکورد حیرت‌انگیز برای مهدی قایدی اقتصاد ایران: مهدی قایدی در ۲۱ مسابقه تیم ملی که به میدان رفته هیچ شکستی را تجربه نکرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: مهدی قایدی در ۲۱ مسابقه تیم ملی که به میدان رفته هیچ شکستی را تجربه نکرده است.

 مهدی قایدی از زمان حضور در تیم ملی ایران هنوز شکستی را تجربه نکرده است و هر زمان که در ترکیب تیم ملی قرار گرفته بدون شکست زمین مسابقه را ترک کرده است.

او تاکنون 21 بازی برای ایران انجام داده که ماحصل آن 19 پیروزی و 2 تساوی بوده است که رکوردی شگفت‌انگیز به حساب می‌آید، قایدی در این مدت زمان 8 گل هم برای ایران به ثمر رسانده تا عملکرد خوب خود را کامل کند.

حضور غیرمنتظره قایدی در جام ملت‌های آسیا، آن هم در شرایطی که در اردوهای پیش از جام ملت‌ها غایب بود، یکی از شگفتی‌های لیست امیر قلعه‌نویی بود اما او در بازی‌های مقدماتی فیکس شد و نتیجه جواب اعتماد قلعه‌نویی را هم داد و حالا تبدیل به یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی شده است.

باید دید رکورد شکست‌ناپذیری قایدی تا چه تعداد بازی ادامه خواهد داشت، با فرمی که قایدی دارد به نظر می‌رسد که در تمام مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی به میدان برود و شکست‌ناپذیری ایران در این مسابقات دور از انتظار نخواهد بود، شاید او تا پیش از جام جهانی 2026 قطر بتواند این رکورد را افزایش دهد و همچنان در صدر جدول شکست‌ناپذیر‌ترین بازیکنان تیم ملی باقی بماند و دست‌نیافتنی شود!