تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777525
شناسه : 3777525
تاریخ :
ورزشگاه شهدای شهرقدس آماده میزبانی از مسابقات لیگ نخبگان آسیا است اقتصاد ایران: تهران- مدیرکل امنیتی استانداری تهران در خصوص وضعیت آماده‌سازی ورزشگاه شهدای شهرقدس برای میزبانی در لیگ نخبگان آسیا، گفت: تمام شرایط برای یک میزبانی خوب در این ورزشگاه مهیا است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال سادات، عصر چهارشنبه در جلسه کمیسیون ورزشی استان تهران، که به منظور بررسی وضعیت ورزشگاه شهدای شهر قدس جهت میزبانی لیگ نخبگان آسیا برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش بی وقفه فرماندار و شهردار این شهرستان برای آماده سازی این ورزشگاه، از این اقدام به عنوان یک کار جهادی در سطح ملی یاد کرد.

مدیرکل امنیتی استانداری تهران گفت: بهسازی ورودی تونل بازیکنان به زمین، نصب گیت‌های ورودی تماشاگران، بازسازی پیست و کفپوش، بهینه سازی چمن ورزشگاه، «میکسدزون» (راهروهایی که در حد فاصل رختکن به زمین ورزشگاه‌های فوتبال قرار دارد که علاوه بر این محل مصاحبه خبرنگاران با بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها می‌باشد) و نوسازی رختکن و سرویس‌های بهداشتی از اقدامات دیگر مسؤولان شهر قدس در ارتقا سطح کیفی ورزشگاه شهدای قدس بود که صورت پذیرفته است.

مشاور استاندار تهران همچنین به تعمیرات در قسمت» «وی. آی. پی» این ورزشگاه و «میسکدزون» نیز اشاره کرد و افزود: با تجهیز اتاق کمک داور ویدئویی و دیگر قسمت‌های این ورزشگاه تائیدیه های لازم از ناظران «ای. اف. سی» اخذ و این ورزشگاه آماده میزبانی از مسابقات لیگ نخبگان آسیا است.