تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3777512
شناسه : 3777512
تاریخ :
دسیسه هولناک فامیل برای سرقت طلا‌های پیرزن تنها اقتصاد ایران: مردی که با انگیزه سرقت طلاهای زنی سالخورده او را به قتل رسانده بود لحظاتی پس از ارتکاب جنایت دستگیری شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مشرق: مردی که با انگیزه سرقت طلاهای زنی سالخورده او را به قتل رسانده بود لحظاتی پس از ارتکاب جنایت دستگیری شد.

مأموران کلانتری دولت آباد به مرد جوانی که در محدوده خیابان غیوری به سرعت در حال دویدن بوده مشکوک شده و وی را تحت مراقبت‌های پلیسی قرار دادند. این مرد به محض مشاهده مأموران پلیس به سرعت مسیرش را تغییر داد و از محل متواری شد که بدین ترتیب عملیات مهار متهم آغاز و مأموران کلانتری دولت آباد با درایت کامل موفق شدند پس از مدتی تعقیب و گریز وی را دستگیر کنند و برای بررسی موضوع به کلانتری انتقال دهند.

تحقیقات اولیه نشان داد وی مقداری طلا همراه دارد که توضیح مشخصی برای آنها نداشت بنابراین فرضیه سرقت قوت گرفت.

همین سرنخ کافی بود تا مأموران وارد مرحله دیگر از تحقیقات پلیسی شوند و در خصوص محل سرقت و شناسایی مالباخته تحقیق کنند. متهم که منکر هر گونه ارتکاب جرمی بود در نهایت به سرقت از منزل زن سالخورده‌ای دقایقی قبل از دستگیری اعتراف کرد. بلافاصله تیمی از مأموران به محل سرقت مراجعه کردند و با حضور پلیس در محل مأموران در کمال ناباوری با جسد زنی سالخورده مواجه شدند. متهم اقرار کرد که در حین سرقت گردنبند پیرزن با وی درگیر شده و او فوت کرده است.

وی در ادامه گفت: کلید گاوصندوق خانه را یکی از بستگان نزدیک پیرزن در اختیارم قرار داد و گفت داخل گاوصندوق مقدار زیادی پول و طلاست برو آنها را سرقت کن. من هم با قصد سرقت از منزل وارد خانه او شدم اما وقتی می‌خواستم گردنبند طلایش را هم از گردنش سرقت کنم او را کشتم.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: جسد زن سالخورده برای تحقیقات تکمیلی در اختیار سازمان پزشکی قانونی قرار گرفته است و متهم برای تحقیقات بیشتر و دریافت دستور قضایی روانه دادسرا شد.

وی در خاتمه با بیان اینکه کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد، گفت: دستگیری سایر مرتبطین پرونده در دستور کارپلیس قرارگرفت.