تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3777507
شناسه : 3777507
تاریخ :
درگیری‌های شدید میان نظامیان صهیونیست و فلسطینیان در کرانه باختری اقتصاد ایران: یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری با مقاومت فلسطینیان مواجه شده و درگیری‌های شدیدی میان آنان به وقوع پیوسته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف کرانه باختری یورش برده و با مقاومت مبارزان فلسطینی مواجه شده است.

گردان طولکرم وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) از درگیری شدید مبارزان این گردان با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در محور «المسلخ» و تیراندازی آنان به سوی جنگ‌افزارهای صهیونیستیِ یورش‌برده به اردوگاه «نور شمس» خبر داد.

منابع رسانه‌ای گزارش دادند که نظامیان صهیونیست خانه دیگری را در اردوگاه طولکرم منفجر کرده‌اند و درگیری‌های مسلحانه‌ای میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت در این اردوگاه به وقوع پیوسته است.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی گروهی از امدادگران فلسطینی را در داخل این اردوگاه بازداشت کرده‌اند. این در حالی است که این امدادگران پس از هماهنگی با صلیب سرخ عازم این محل برای رسیدگی به وضعیت یک بیمار فلسطینی شده بودند.

این سازمان امدادی فلسطینی تصریح کرد که ارتباط هلال احمر فلسطین با این امدادگران پس از بازداشت آنان از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی قطع شده است.

مبارزان مقاومت همزمان با یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه «نور شمس» در طولکرم آژیر هشدار را به صدا درآوردند و بلندگوهای مساجد نیز فراخوان مبارزه با نظامیان صهیونیست را اعلام کردند.

«طوباس» واقع در کرانه باختری نیز شاهد یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی است. مبارزان مقاومت فلسطین در طوباس نیز با یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی مقابله کردند و در شهرک «تیاسیر» واقع در شرق طوباس بسته‌ای انفجاری را به روی نظامیان اشغالگر منفجر کردند.

نظامیان صهیونیست پس از محاصره یک خانه در طوباس ۲ جوان فلسطینی حاضر در این خانه را بازداشت کردند. همچنین نظامیان صهیونیست تحقیقاتی میدانی را از فلسطینیان ساکن اطراف این خانه صورت دادند.

علاوه بر این نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی یک خودرو را در شهر «طوباس» واقع در کرانه باختری منفجر کردند.

در اردوگاه «شعفاط» نیز نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سوی دانش‌آموزان فلسطینی گلوله گاز اشک‌آور شلیک کردند.

همچنین نظامیان صهیونیست در ورودی شهرک «کفر لاقف» در شرق شهر «قلقیلیه» واقع در کرانه باختری نیز یک ایستگاه ایست‌بازرسی را برپا کردند.

تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان ساکن کرانه باختری نیز همچنان ادامه دارد. شهرک‌نشینان صهیونیست تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی کوه‌های روستای «بورین» واقع در «نابلس» در کرانه باختری را به آتش کشیدند.