تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777499
شناسه : 3777499
تاریخ :
اوقات فراغت دانش‌آموزان کردستانی در ۴۸۵ پایگاه تابستانی غنی شد اقتصاد ایران: سنندج-معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: اوقات فراغت دانش‌آموزان کردستانی با شرکت در رشته‌های مختلف در ۴۸۵ پایگاه تابستانی غنی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عزت‌الله طیبی‌راد عصر چهارشنبه در آئین اختتامیه فعالیت‌های تابستانی و اوقات فراغت دانش‌آموزان اظهار کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در ایام تابستان تأکیدی بر استمرار تعلیم و تربیت است که هر ساله به همت آموزش و پرورش استان رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه امسال برنامه‌ریزی لازم برای غنی‌سازی اوقات فراغت ۸۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز کردستانی انجام شد، افزود: این دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف هنری، فرهنگی، پرورشی، مهارتی، ورزشی و غیره آموزش دیدند.

وی یادآور شد: مشارکت دانش‌آموزان در برنامه‌های تابستانی اوقات فراغت به تناسب علاقه و استعداد آنها شکل گرفت.

آموزش ۶۵۰ رشته ویژه اوقات فراغت دانش‌آموزان کردستان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: در مجموع برنامه‌های تابستانی امسال در ۶۵۰ رشته برنامه‌ریزی و آموزش داده شد که در ۴۸۵ پایگاه غنی سازی اوقات فراغت استان کردستان به ثمر نشست.

طیبی‌راد شکوفایی استعداد جوانان و نوجوانان، آموزش‌های غیردرسی، کمک به مسوولیت‌پذیری دانش‌آموزان و تقویت توانمندی‌های آنان را از اهداف کلاس‌های تابستانی دانست.

وی تقویت هویت ملی، تقویت سلامت جسمی و روحی، تقویت علمی و عقیدتی و ایجاد نشاط را نیز از دیگر اهداف برنامه‌های تابستانی آموزش و پرورش استان خواند.

در این آئین برنامه‌های فرهنگی هنری توسط دانش‌آموزان حاضر در اختتامیه به اجرا درآمد.