تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3777492
شناسه : 3777492
تاریخ :
اتفاق عجیب و مشکوک برای یک استقلالی به‌خاطر تتو اقتصاد ایران: هنوز مشخص نیست دلیل بلاتکلیفی مدافع استقلال چه چیزی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرورزشی: هنوز مشخص نیست دلیل بلاتکلیفی مدافع استقلال چه چیزی است.

بازگشت محمدحسین مرادمند به فهرست استقلال در شرایطی که آبی‌ها آرمین سهرابیان را از لیست کنار گذاشته بودند، اتفاق عجیبی بود. به همین دلیل عده‌ای چنین اقدامی را به کنار رفتن دائمی سهرابیان تعبیر می‌کردند و سکوت باشگاه در این زمینه هم بر پیچیدگی ماجرا افزوده است. در واقع مشخص نیست دلیل اصلی حضور نداشتن مدافع فیکس فصل قبل آبی‌ها چه چیزی است.

عده‌ای از مصدومیت نسبتا شدید آرمین از ناحیه آشیل خبر می‌دهند که چند هفته‌ای نیاز به نقاهت دارد. به همین دلیل هم او از لیست کنار گذاشته شده تا مرادمند آماده‌تر در دسترس باشد و بعدا سهرابیان هم اضافه شود که خب این فرضیه با توجه به الزام ارسال اسامی برای فهرست آسیایی، کمی ابهام ایجاد می‌کند چرا که اینگونه اسم سهرابیان در لیست قرار نمی‌گیرد.

اما یک فرضیه دیگر هم مطرح شده که صحت و سقم آن را تایید نمی‌کنیم اما مربوط به حواشی ابتدای فصل سهرابیان می‌شود؛ یعنی همان ماجرای حاشیه ساز تتوی عجیب و غریب او. گفته می‌شود کار انقدر بالا گرفته که سبب شده سهرابیان به شکل عجیبی کنار گذاشته شود و مشخص نیست رسما محروم شده یا در خفا توصیه شده فعلا بازی نکند! هرچه باشد، باشگاه استقلال باید هرچه زودتر تکلیف این مدافع بلند قامت را مشخص کند وگرنه به گمانه زنی‌ها اضافه می‌شود.