تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777481
شناسه : 3777481
تاریخ :
بوشهری‌ها از وضعیت بیمارستان این شهر رضایت ندارند اقتصاد ایران: بوشهر- رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر بوشهر از نارضایتی شهروندان از وضعیت بیمارستان شهدای خلیج فارس خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، خدیجه گرشاسبی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای اسلامی شهر با قدردانی از زحمات کادر درمان در بیمارستان شهدای خلیج فارس در زمان اپیدمی کرونا گفت: این بیمارستان به عنوان بزرگترین مرکز درمانی مرکز استان است که شهروندان از سراسر استان برای امور درمانی به آن مراجعه می‌کنند.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: تعداد زیادی از شهروندان از وضعیت این بیمارستان و خدمات دهی آن ناراضی هستند که از دانشگاه علوم پزشکی خواستار رسیدگی به وضعیت بزرگترین مرکز درمانی دولت در مرکز استان هستیم.

گرشاسبی با اشاره به مصوبه شورا در مورد ایجاد خیابان خیابان غذا در نوار ساحل در جهت ساماندهی عرضه کنندگان محصولات غذایی گفت: هنوز شاهد شرایط نامناسب دست فروشان غذایی در نوار ساحل محلی هستیم و این مصوبه شورا اجرایی نشده که درخواست داریم شهرداری گزارشی از دلیل عدم اجرای آن ارائه دهد.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر بوشهر با انتقاد از وضعیت دست فروشان در سطح شهر گفت: دست فروشی یک واقعیت در همه شهرها است که راهکار آن ساماندهی است و جمع آوری نیست.

وی تصریح کرد: در جاده سلامت و خیابان جلالی شاهد حضور دست فروشان عرضه آبزیان هستیم که علاوه بر مسائل بهداشتی، سیما و منظر این خیابان‌ها نازیبا کرده و باعث ترافیک نیز شده درخواست دارم شهرداری نظارت جدی بر ساماندهی این دست فروشان داشته باشد و بازارچه‌های برای آنها تعبیه کند که نه آنها ضرر کنند نه سیما و منظر شهری آسیب ببیند.

گرشاسبی در پایان با توجه به نارضایتی کسبه بازار ماهی فروشان و شهروندان از وضعیت بهسازی بازار ماهی فروشان خواستار حل سریع این مشکل شد.