تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3777463
شناسه : 3777463
تاریخ :
زخمی‌شدن نظامی صهیونیست در حمله موشکی حزب‌الله اقتصاد ایران: منابع صهیونیستی به زخمی‌شدن یکی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در حمله موشکی حزب‌الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی اذعان کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، رژیم صهیونیستی اذعان کرد که یکی از نظامیان ارتش این رژیم در حمله موشکی حزب‌الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی زخمی شده است.

بر اساس اذعان رژیم صهیونیستی این نظامی صهیونیست در نتیجه انفجار یکی از موشک‌های ضدزره شلیک‌شده از سمت لبنان در شهرک صهیونیست‌نشین «کیبوتس دان» در اطراف مرز لبنان و سرزمین‌های اشغالی به شدت زخمی شده است.

بیمارستان صهیونیستی «رمبام» در حیفای اشغالی نیز اعلام کرد که این نظامی صهیونیست برای انجام عمل جراحی به اتاق عمل این بیمارستان منتقل شده است. همچنین این بیمارستان صهیونیستی وضعیت این نظامی صهیونیستِ زخمی‌شده را خطرناک توصیف کرد.

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدادرآمدن آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست‌نشین «متات»، «عرب العرامشه» و «حرفیش» در الجلیل علیا واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که حملات موشکی جدیدی از سمت لبنان به سوی الجلیل علیا در شمال سرزمین‌های اشغالی صورت گرفته است.

علاوه بر این منابع رسانه‌ای از وقوع حریق در شمال سرزمین‌های اشغالی در پی حملات موشکی از سمت لبنان خبر دادند و اعلام کردند که هواپیماهای آب‌پاش رژیم صهیونیستی در تلاش هستند که این آتش‌سوزی‌ها را خاموش کنند.