تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777449
شناسه : 3777449
تاریخ :
ظرفیت یادمان شهید کاوه ارتقا می‌یابد اقتصاد ایران: ارومیه- فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ظرفیت یادمان شهید کاوه مهاباد ارتقا می یابد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدحسین رجبی عصر چهارشنبه در یادواره شهدای لشکر ۵۵ ویژه شهدا با محوریت سردار شهید کاوه در مهاباد، با اشاره به اینکه شهدا در منطقه جنوب آذربایجان غربی خدمات بسیاری داشته‌اند که در ذهن مردم باقی مانده است، گفت: مردم منطقه با شهدا عجین هستند و آنان را به خوبی می‌شناسند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس، هرکجا نیاز به یگان حرفه‌ای بود، آنجا تیم شهدا و شهید بروجردی وارد می‌شد و مردم این مناطق رزمندگان این تیم به ویژه شهید کاوه را خوب می‌شناسند.

سردار رجبب اضافه کرد: این شهدا در پاکسازی منطقه خوب عمل می‌کردند و مردم اینجا شهید کاوه و شهدای دیگر را خوب می‌شناسند.

وی با اشاره به انجام مقدمات آماده سازی این پادگان برای راه اندازی یادمان اظهار کرد: در صدد بودیم که اینجا را به اردوگاه راهیان نور شمال‌غرب و اردوگاه بسیج و سپاه تبدیل کنیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: در فاز اول بخشی را آماده کردیم که برای اسکان یک هزار نفر ظرفیت دارد و همچنین یک زائرسرا در پیرانشهر هم آماده می‌شود.

سردار رجبی گفت: قول می‌دهیم اوایل سال آینده ظرفیت اسکان را به پنج هزار نفر برسانیم.

وی افزود: مکانی برای بازگویی دفاع مقدس در این منطقه نبود و این مکان برای همین منظور ایجاد شده است.

سردار رجبی تاکید کرد: وجود ۱۲ هزار شهید و ۲۴ هزار شهید مهاجر، این منطقه را به مکانی الهی تبدیل کرده و باید از این ظرفیت بیش از پیش استفاده کرد.