تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777433
شناسه : 3777433
تاریخ :
جابجایی درختان باغ گلستان تبریز از طریق سازمان سیماومنظرانجام شود اقتصاد ایران: تبریز-فرماندار تبریز گفت: جابجایی ۵ درخت باغ گلستان باید از طریق سازمان سیما و منظر شهرداری صورت گیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، یونس فاتح، فرماندار شهرستان تبریز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: گلستان باغی ظرفیت بزرگی برای شهر ما است، منتها این ظرفیت مورد استفاده شهروندان قرار نمی‌گیرد و متأسفانه مسائلی وجود دارد که شهروندان نمی‌توانند از آن پارک استفاده کنند و بر اساس همین برای پایداری امنیت توافقی شده است تا در قسمت کوچکی از آن پارک، کلانتری مستقر شود؛ طبق گفتگویی که با سردار فرماندهی انتظامی استان داشته‌ام گفته‌اند قرار است ۵ درخت در آنجا جابجا کنیم و از آنها خواستم تا اجازه دهند این جابجایی توسط سازمان سیما منظر شهرداری صورت بگیرد.

وی ادامه داد: در خبری که آقای بابائی اقدم، عضو شورای شهر تبریز اعلام کرده کم لطفی و قضیه را بزرگنمایی کرده‌اند.

فاتح افزود: در این رابطه در شورای تأمین هیچ موضوعی مطرح نشده است، تنها به عنوان بهره‌برداری توسط نیروی انتظامی صحبت شده بود.

فرماندار تبریز تصریح کرد: کلمه واگذاری به عنوان نشر اکاذیب است و واگذاری انجام نشده و تنها به عنوان بهره‌برداری با یکی از نهادها توسط شهرداری تبریز انجام شده است.