تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777425
شناسه : 3777425
تاریخ :
نباید اشتباه کرده و به دشمن اعتماد کنیم اقتصاد ایران: ارومیه-فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت:نباید اشتباه کرده و به دشمن اعتماد کنیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین سلامی عصر چهارشنبه در یادواره شهدای لشکر ۵۵ ویژه شهدا با محوریت سردار شهید کاوه با تاکید بر اینکه نباید اشتباه کرده و به دشمن اعتماد کنیم، افزود: دشمن مزورانه می‌خواهد ما را نسبت به ارزش‌های خودمان بی اعتماد کرده و ما را از تاریخ‌مان جدا کند در حالی که شکوه، عزت و امنیت ما مدیون شهیدان است.

وی با اشاره به اینکه قدرت‌های شیطانی دوست دارند نقاط خوب و پرثمر دنیا را مامن خود کنند و به همین علت در پی عقب افتادگی مسلمانان هستند، افزود: دشمنان رونق اقتصادی خود را در فقر و عقب ماندگی ما می‌بینند و نمی‌خواهند که ما در هیچ عرصه‌ای پیشرفت کنیم که برای رسیدن به هدف خود، موانع بسیاری در مقابل ما قرار می‌دهند.

سردار سلامی اضافه کرد: استکبار جهانی جغرافیایی از ذلت را برای کشورهای غیرهمسو با آنان تعریف کرده است که ما قدرتمندانه در مقابل این اقدام آنان ایستاده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه نباید اشتباه کرده و به دشمن اعتماد کنیم، اظهار کرد: دشمن مزورانه می‌خواهد ما را نسبت به ارزش‌های خودمان بی اعتماد کند و ما را از تاریخ مان جدا کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: استکبار جهانی بیشترین مقابله را با ایران اسلامی داشته چراکه جمهوری اسلامی خواهان کرامت، رشد انسان‌ها و صلح برای همه انسان‌های عالم است.

سردار سلامی تاکید کرد: ما قدرتمند هستیم و به واسطه یک رهبر بزرگ و برخورداری از آموزه‌های اسلامی و ائمه معصومین (ع) ایستاده‌ایم و عقب نمی کشیم.

وی با بیان اینکه شکوه این ملت متعلق به همه شهیدان است، گفت: دشمن می‌خواهد ما را از ارزش‌های مان جدا کند در حالی که ارزش‌های ما و شهدای گلگون کفن، مایه عزت و امنیت ما هستند و عاملی شده‌اند تا ایرانی‌ها به ملتی سربلند در جهان تبدیل شوند.

وی با اشاره به آبادانی و سر سبزی در مناطق مختلف کشور و پیشرفت‌های صورت گرفته، افزود: امروز وقتی از منطقه جاسوسان می‌آمدم، احساس می‌کردم بر فراز بهشت آمده‌ام؛ اینجا سرزمین ارتفاعات بلند است و مردمانش هم استوار ایستاده‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: تا وقتی ارزش شهادت شهدایی چون شهید کاوه و بینش وفهم او در قلب جوانان متکثر شود، ایران اسلامی شکست ناپذیر خواهد بود.

سردار سلامی با اشاره به اینکه هیچ ملتی بدون هویت رشد نمی‌کند و شهدا هویت ما هستند، اظهار کرد: وجود ۱۲ هزار شهید در آذربایجان غربی و ۷۸۰ شهید در شهرستان مهاباد نشان دهنده پایمردی مردم این منطقه در دفاع از کیان اسلامی است.

وی ادامه داد: اگر شهدای ما نبودند و در مقابله با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا نمی‌کردند، شاید الان نمی‌توانستم اینجا به راحتی با شما سخن بگویم.

در این مراسم از خواهر شهید محمود کاوه و برخی دیگر از خانواده‌های شهدا تجلیل شد.