تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777423
شناسه : 3777423
تاریخ :
بسیج چتر خود را برای خدمت رسانی به آحاد جامعه گسترش خواهد داد اقتصاد ایران: گرگان- جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: نشاط و بالندگی بسیج دانش آموزی شهرستان گنبدکاووس ثمره همدلی و هم افزایی در سپاه پاسداران و اداره آموزش و پرورش است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرتیپ دوم پاسدار سید موسی حسینی در مجمع بسیج فرهنگیان و شورای دانش آموزی گنبدکاووس گفت: نشاط و بالندگی بسیج دانش آموزی شهرستان گنبدکاووس ثمره همدلی و هم افزایی در سپاه پاسداران و اداره آموزش و پرورش است.

وی افزود: افق تمام مأموریت‌های بسیج فرمان اعتلای بسیج است ولی در تطابق با آن برخی از مأموریت‌های بسیج را که می‌توانید اختیاری و ابتکاری پیش ببرید فعال عمل کنید.

جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: توسعه واحدهای دانش آموزی را در شهرستان گنبدکاووس با توجه به حجم بالای فعالیت و بستر مناسب این شهرستان سریعاً پیگیری شود.

وی یادآور شد: شبکه مدیریتی بسیج در همه عرصه‌ها و با عمل قرارگاهی چتر خود را برای خدمت رسانی به تمام آحاد جامعه گسترش خواهد داد.

وی در پایان بیان کرد: با توجه به نقشه‌های سیال دشمنان انقلاب اسلامی کانون فرهنگیان و بسیج دانش آموزی در مواجهه با آسیب‌ها، با بروز بودن مسیر تعالی خود را پیش رونده و پیش برنده داشته باشد.