تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3777418
شناسه : 3777418
تاریخ :
برگزاری کنگره‌ جهانی ضد فاشیسم در ونزوئلا اقتصاد ایران: کنگره‌ جهانی ضد فاشیسم در ونزوئلا با موضوع تبیین مظاهر فاشیسم در دنیا، و با حضور کارشناسانی از کشورهای مختلف جهان در شهر کاراکاس پایتخت ونزوئلا آغاز به کار کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، کنگره‌ جهانی ضد فاشیسم در ونزوئلا با موضوع تبیین مظاهر فاشیسم در دنیا، و با حضور کارشناسانی از کشورهای مختلف جهان در شهر کاراکاس پایتخت ونزوئلا آغاز به کار نمود.

این کنگره با همت بنیاد رسانه‌ای فرهنگی آمریکای لاتین خیام و با حضور فواد ایزدی، کارشناس مسائل بین المللی و خانم دکتر پریسا رضایی به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

در افتتاحیه‌ی این کنگره سخنرانان با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین، به ظلم جانکاه رژیم صهیونیستی به عنوان یکی از مظاهر نژاد پرستی، نسل کشی و فاشیسم جهانی پرداختند که با تایید و ابراز احساسات شرکت کنندگان در مراسم همراه شد.

سخنرانانی از آرژانتین، آمریکا ، اسپانیا و ونزوئلا در افتتاحیه‌ی این کنفرانس به سخنرانی پرداختند.

جورج گومِز، رئیس مجلس ملی ونزوئلا، خانم رودریگز و مانوئل پِنِتا نماینده و مسئول حزب کمونیسم اسپانیا با شرکت در این کنگره در مورد تاثیر شبکه‌های اجتماعی، انواع مختلف فاشیسم و نیز مسئله فلسطین سخنرانی کردند.

کشور آمریکا , قاره آمریکا , کشور ونزوئلا ,

واکنش مادورو به مخالفان: ونزوئلا در برابر فاشیسم ایستاده است