تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777374
شناسه : 3777374
تاریخ :
مدالم را تقدیم حضرت «ام البنین» می‌کنم/ استقبال مردم بی‌نظیر بود اقتصاد ایران: اهواز - ورزشکار رکورد شکن خوزستانی در مسابقات پارالمپیک پاریس گفت: مدالم را ندادند ولی من ان را تقدیم حضرت «ام البنین» کردم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آئین استقبال از ورزشکاران و مربیان پاراالمپیک ۲۰۲۴ پاریس که در فرودگاه شهید سلیمانی اهواز برگزار شد که صادق بیت سیاح در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سطح مسابقات عالی بود، خداوند را شاکرم که موفق شدم رکورد پاراالمپیک را جابجا و طلا کسب کنم، مدال طلای خود را به حضرت ام البنین (س) تقدیم کردم.

این ورزشکار پاراالمپیکی گفت: استقبال مردم و حمایت‌هایشان بی نظیر بود، قدردان آنها هستم و دوستشان دارم.

وی در پاسخ به این سوال که از مسئولین چه انتظاری داری، بیان کرد: هیچ انتظاری ندارم و من خدا را دارم.

صادق بیت سیاح در پارالمپیک پاریس رکوردشکنی کرد و مدال طلای پرتاب نیزه را کسب کرد که با دیسکالیفه شدن توسط مسؤولان برگزاری مدالش پس گرفته شد.

احمد امین زاده ورزشکار خوزستانی که در رقابت‌ها مدال طلا وزنه برداری را به خود اختصاص داد، عنوان کرد: خداوند را شاکرم که توانستم مدال طلا کسب و دل همه مردم را شاد کنم.

امین زاده افزود: ان شاءالله در مسابقات بعدی نیز بتوانم مدال طلا بگیرم و مدام دل همه مردم را شاد کنم.

در ادامه الهام صالحی دارنده مدال برنز گفت: از همه مردم که دعای خیرشان پشت سر ما بود و همچنین به استقبال ما آمدند سپاسگزارم. این اولین تجربه پارالمپیک بنده بود و خدا را شکر موفق شدم مدال برنز مسابقات را کسب کنم.

عرفان بُندری دیگر ورزشکار پاراالمپیک از مردم برای حضور و استقبالشان قدردانی کرد و ادامه داد: این اولین حضورم در رقابت‌ها بود که موفق نشدم مدالی کسب کنم، ان شاءالله در سال‌های آینده جبران خواهم کرد.