تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3777363
شناسه : 3777363
تاریخ :
سوءاستفاده صهیونیست‌ها از سازمان‌های خیریه در غزه اقتصاد ایران: وزارت امور داخلی غزه از اقدام خطرناک صهیونیست‌ها در سوءاستفاده از سازمان‌های خیریه و بازی‌کردن نقش این سازمان‌ها برای جمع‌آوری اطلاعات علیه مقاومت و ساکنان غزه خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت امور داخلی غزه در بیانیه‌ای از اقدام خطرناک رژیم صهیونیستی علیه مقاومت و فلسطینیان ساکن نوار غزه خبر داد.

وزارت امور داخلی غزه در این بیانیه تاکید کرد: ساکنان نوار غزه را ترغیب می‌کنیم که هیچ اطلاعاتی را به هیچ شخصی که مدعی فعالیت در جمعیت‌های خیریه است، ارائه ندهند.

در ادامه این بیانیه آمده است: شماری از حملات اشغالگران با اطلاعاتی که از طریق تلفن اطلاعاتی آنان و جازدن خود به عنوان سازمان‌های خیریه جمع‌آوری شده، انجام گرفته است.

وزارت امور داخلی غزه تاکید کرد: به ساکنان نوار غزه هشدار می‌دهیم که به هرگونه تماسی از سوی هر مؤسسه‌ای حتی با ادعای دولتی‌بودن آن پاسخ ندهند.

در ادامه این بیانیه آمده است: نهادهایی که مامور جمع‌آوری اطلاعات برای ارائه کمک هستند، این اقدام را با مصاحبه‌های مستقیم و نه تماس‌های تلفنی انجام می‌دهند.