تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777346
شناسه : 3777346
تاریخ :
«داود آذری» به عنوان سرپرست فرمانداری فردیس منصوب شد اقتصاد ایران: کرج- «داود آذری» مدیر کل دفتر امور سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری البرز با حکم استاندار این استان با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس منصوب شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، در حکم استاندار البرز «داود آذری» مدیر کل دفتر امور سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری فردیس منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

با عنایت به مراتب شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت فعلی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، تحت فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و در چارچوب وظایف مصوب و سیاست‌های دولت مردمی وفاق ملی با بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت گروه‌های مردمی و ارتقای سرمایه‌های اجتماعی، حمایت همه جانبه از تولید و تعامل سازنده با کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی در انجام وظایف محوله موفق باشید.

لازم به ذکر است داود آذری در اولین روز کاری خود با تجدید میثاق با خون پاک شهدا به همراه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری، بخشدار و شهردار مشکین دشت با حضور در گلزار شهدای مشکین دشت کار خود را آغاز کرد.