تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777345
شناسه : 3777345
تاریخ :
نقره داغ قاچاقچی سوخت در همدان اقتصاد ایران: همدان ـ مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت چهار میلیارد و 551 میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در همدان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مرضیه یونس: ظهر چهارشنبه اظهار کرد: شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان پرونده قاچاق ۶ هزار لیتر نفت گازوئیل به ارزش ۲ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال را رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهار کرد: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط تانکر غیر مجاز و سوخت کشف شده به پرداخت سه میلیارد و ۳۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

یونسی افزود: همچنین شعبه به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متخلف را معادل ارزش کالا به پرداخت یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت چهار میلیارد و ۵۵۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: با گزارش مأموران پلیس امنیت اقتصادی همدان پیرامون کشف محموله سوخت قاچاق از یک خودرو کامیونت در محور همدان به جوکار، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.