تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777336
شناسه : 3777336
تاریخ :
حلقه مقاومت نماد وحدت بین مذاهب اسلامی است اقتصاد ایران: مشهد- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه امروز وحدت به عنوان یک ضرورت در زندگانی اسلامی مطرح است، گفت: این وحدت به‌خوبی در حلقه مقاومت پیاده شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با ائمه جماعت شهرهای تلفیقی استان خراسان رضوی که در دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی برگزار شد، با بیان اینکه امروز مساله وحدت به یک جریان شعائری در نظام اسلامی و حلقه مقاومت درآمده است، اظهار کرد: امروز دیگر جای صحبت از وحدت به عنوان فضیلتی محض نیست بلکه وحدت به عنوان یک ضرورت در زندگانی اسلامی ما مطرح است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: آمریکا و اروپا در راستای دستیابی به قدرت جهانی و جهان خواری خود توانستند با تمام فرهنگ‌ها، ملت‌ها و قدرت‌ها به توافق برسند و تنها مانعی که بر سر راه خود می‌بینند اسلام است که اگر نتوانند به توافقی در این زمینه دست یابند اقدام به نسل‌کشی مسلمانان و براندازی اسلام می‌کنند، همان‌طور که در غزه و فلسطین دست به نسل‌کشی مسلمانان زدند؛ درواقع غزه خاک‌ریز اول برای آن‌ها است.

وی با بیان اینکه در نسل‌کشی ناکازاکی و هیروشیما کسی به آمریکا اعتراضی نکرد، ادامه داد: در چنین وضعیتی مسلمانان باید به وحدت به چشم یک ضرورت نگاه کنند؛ زیرا اگر ما یکپارچه مقابل این جهان خواران ایستادگی و مبارزه کنیم، می‌توانیم جریان قدرت‌یابی آن‌ها را قطع کرده و دنیا را برای حکومت یکتای اسلامی آماده سازیم.

علم الهدی با بیان اینکه این وحدت به‌خوبی در حلقه مقاومت پیاده شده است و امروز در یمن و عراق اهل سنت و تشیع در کنار یکدیگر مقاومت و مبارزه می‌کنند، تأکید کرد: این وحدت اگر در سایر جوامع اسلامی تحقق پیدا کند، دیگر هیچ قدرتی نمی‌تواند با آن مقابله کند و پیروزی اسلام قطعی است.