تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777334
شناسه : 3777334
تاریخ :
ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود اقتصاد ایران: فردیس- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار فردیس بر ضرورت تبیین ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، ظهر چهارشنبه جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان فردیس به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و با حضور اعضای این ستاد در راستای هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس، در محل سالن جلسات فرمانداری فردیس برگزار شد.

در ابتدای جلسه مسئولین ادارات و اعضای ستاد به بیان برنامه‌ها و پیشنهادات خود در خصوص برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداختند و «محمد فیضی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فردیس در این جلسه بر برگزاری هر چه با شکوه‌تر برنامه‌های هفته دفاع مقدس با همکاری سازمان‌های مرتبط تاکید کرد.

وی با بیان اینکه باید ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شده و فرهنگ ایثار و شهادت در بین آنها نهادینه شود، افزود: باید تلاش شود تا پیام‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل‌های امروز انتقال دهیم، با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس می‌توانیم زمینه ساز ترویج فرهنگ دفاع مقدس برای نسل جدید باشیم.

گلباران مزار شهدا در شروع هفته دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدا، تجلیل از ۶۰۰ رزمنده هشت سال دفاع مقدس، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا، گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس و تجلیل از آنان و فضاسازی شهرستان متناسب با این ایام، نمایشگاه ادوات نظامی در مدارس، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، برگزاری مسابقه فرمانده و روایت گری یادگاران دفاع مقدس در مدارس، برگزاری برنامه‌های متعدد در بوستان‌ها، مدارس و ادارات به یاد شهدای دفاع مقدس، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان، همایش پیاده روی خانوادگی و برنامه‌های ورزشی، حضور بسیجیان و مسئولین در مزار شهدا و میثاق با شهدا و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی از جمله مهمترین مصوبات این ستاد بود که در دستور کار قرار گرفت.

در این جلسه بر هم‌افزایی، تعامل و هماهنگی ادارات در برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت تبیین ابعاد مختلف آن دوران تاکید شد.