تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3777266
شناسه : 3777266
تاریخ :
مینیان در رادار رئال مادرید؛ میلان به دنبال تمدید قرارداد اقتصاد ایران: باشگاه رئال مادرید در نظر دارد تابستان آینده نسبت به جذب دروازه‌بان فرانسوی میلان اقدام کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رئال مادرید در نظر دارد تابستان آینده دروازه‌بانی جدید را به ترکیب خود اضافه کند، این در حالی است که قرارداد فعلی تبیو کورتوای 32 ساله در پایان ماه ژوئن 2026 به پایان می‌رسد و آندری لونین  25 ساله و اوکراینی هم دیگر دروازه‌بان رئال مادرید است که او هم وارد سال پایانی قراردادش شده و ادامه حضورش در جمع کهکشانی‌ها در هاله‌ای از ابهام است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری «مایس فیچاخس» اسپانیا؛ رئال مادرید برای به خدمت گرفتن مایک مینیان دروازه‌بان فرانسوی میلان دست به کار می‌شود و برای این کار از همان سیاست صبر و حوصله استفاده خواهد کرد، درست همان کاری که در مورد جذب کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن کرد و در نهایت در این تابستان به عنوان بازیکن آزاد او را به خدمت گرفت.

مدیران میلان در حال آماده شدن برای تمدید قرارداد مینیان 29 ساله هستند که قرارداد فعلی‌اش تا پایان ماه ژوئن 2026  اعتبار دارد؛ این در حالی است که اگر میلانی‌ها موفق نشوند قرارداد او را تمدید کنند، تابستان آینده مجبور به فروش او خواهند بود، در غیر اینصورت مینیان را در تابستان 2026 به عنوان بازیکن آزاد از دست خواهند داد.

میلان خواهان حفظ دروازه‌بان فرانسوی‌اش برای مدت طولانی‌تری است اما در حال حاضر مذاکرات طرفین برای تمدید قرارداد به دلیل مسائل مالی و درخواست دستمزد بالاتر از سوی مینیان به نتیجه نرسیده است.

انتهای پیام/