تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777264
شناسه : 3777264
تاریخ :
هفته دفاع مقدس فرصتی برای انتقال ارزش‌های اسلامی به جوانان است اقتصاد ایران: مشگین شهر_ نماینده مشگین شهر گفت: هفته دفاع مقدس نه تنها یادآور رشادت‌های رزمندگان اسلام است بلکه فرصتی برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های جدید است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، بابک رضازاده ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری با محوریت بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: هفته دفاع مقدس نه تنها یادآور رشادت‌های رزمندگان اسلام است بلکه فرصتی برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های جدید است.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: ما باید تلاش کنیم تا این ارزش‌ها را زنده نگه داریم و به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

رضازاده گفت: انقلاب ما یک انقلاب ایدئولوژیک و انقلابی که برنامه و هدف دارد و این انقلاب باید امام زمان گونه باشد.

وی افزود: اگر کشورهای اسلامی با هم متحد باشند می‌توانند رژیم صهیونیستی را از بین ببرند و با یک اراده راسخ، کشورها هم باید خودی نشان دهند تا پرونده این رژیم منحوس بسته شود.

رضازاده با بیان اینکه مملکت ما به وحدت نیاز دارد بیان کرد: دولت ما دولت وفاق است و ما باید از این دولت حمایت کنیم.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه در شهرستان مشکین شهر سعی شده است وفاق حفظ شود و همه پای کار باشند کل ادارات باید جهادی کار کنند و مردم ولی نعمت ما هستند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که هیچ نماینده‌ای نباید در عزل و نصب رؤسا دخالت کند گفت: باید از نماینده هم نظر خواسته شود و دست در دست هم فردی را که انقلابی و متعهد به دین اسلام باشد انتخاب کنیم این حضور در صحنه باعث می‌شود که دشمن همیشه ترس داشته باشد اگر نماز جماعت ما قوی باشد دشمن همیشه ترس خواهد داشت و از این وحدت مردم می‌ترسد و ما باید این وحدت را حول محور رهبری و ولایت حفظ کنیم.

رضازاده بیان کرد: ما در این مملکت شهیدانمان را از دست داده‌ایم خون‌ها ریخته شده است و تا پای جان باید از این انقلاب دفاع کنیم.

نماینده مشگین‌شهر اشاره به مسئله گردشگری کرد و گفت: اگر مشگین‌شهر ۶ هزار قطعه تاریخی دارد قدرت و تاریخ شهر را نشان می‌دهد که متأسفانه از یاد بردیم

نماینده مشگین شهر گفت: با توجه به نبود امکانات باید با جذب سرمایه گذار این فرهنگ را احیا کنیم و دست در دست هم دهیم تا بتوانیم این ظرفیت را افزایش دهیم و باید بر اساس اصول دموکراسی جلو برویم وفاق ملی و در خدمت نظام و رهبری باشیم.

وی گفت: سعی در ارتقا شهرستان داریم در آب آشامیدنی و کشاورزی مشکل داریم و با همت مسئولین این مشکل هم حل خواهد شد.