تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3777252
شناسه : 3777252
تاریخ :
اکران «در آغوش درخت» در امارات و «ببعی قهرمان» در آذربایجان اقتصاد ایران: فیلم سینمایی «در آغوش درخت» در ادامه اکران‌های بین‌المللی خود، راهی جشنواره‌ فیلم کودک و نوجوان شارجه شد. همچنین انیمیشن سینمایی «ببعی قهرمان» پس از اولین اکران بین‌المللی خود در قزاقستان، اکران می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، همزمان با ادامه استقبال مخاطبان از اکران فیلم سینمایی «در آغوش درخت» در سینماهای ایران، این فیلم به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا و تهیه‌کنندگی سجاد نصرالهی و محمدرضا مصباح محصول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان سینمایی سوره در ادامه اکران‌های بین‌المللی خود راهی شارجه امارات شد.

این فیلم سینمایی در بخش رقابتی یازدهمین دوره جشنواره فیلم کودک و نوجوان شارجه «Sharjah International Film Festival for Children & Youth»به نمایش درمی‌آید.

این جشنواره نخستین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در منطقه است و با نمایش بهترین فیلم های کودک و نوجوان نقش مهمی در افزایش سواد رسانه ای کودکان و نوجوانان و پرورش خلاقیت آن ها دارد و همچنین آن ها را با فرهنگ جهان و مفاهیمی مثل صلح، بردباری و درک جهانی از زندگی مردم دنیا و فرهنگ، پیشینه و مذهب هر ملت آشنا می کند.

همزمان با برگزاری جشنواره جلسه های پرسش و پاسخ، کارگاه های مرتبط با حوزه فیلمسازی و نمایش فیلم های ساخته شده توسط کودکان و نوجوانان به پرورش کودکان و نوجوانان کمک می کند و آن ها را به خلق کردن از طریق هنر فیلم تشویق می کند.
این جشنواره از 6 تا 12 اکتبر برابر با 15 تا 21 مهرماه سال جاری در شهر شارجه در کشور امارات متحده عربی برگزار می شود.

پخش بین‌الملل این فیلم به عهده مرکز بین الملل سوره است.

 

اخبار اکران , انیمیشن ,

آذربایجان، دومین مقصد اکران بین‌المللی انیمیشن «ببعی قهرمان»

انیمیشن سینمایی «ببعی قهرمان» پس از اولین اکران بین‌المللی خود در قزاقستان، راهی آذربایجان شد.
 
به نقل از روابط عمومی پروژه، انیمیشن سینمایی «ببعی قهرمان» به کارگردانی حسین صفارزادگان و میثم حسینی و تهیه کنندگی محمدمهدی مشکوری پس از نخستین اکران بین‌المللی خود در کشور قزاقستان، در آذربایجان روی پرده سینما می‌رود.
 
انیمیشن سینمایی «ببعی قهرمان» سعی دارد تا مخاطب خود را به باور مفهوم «خواستن توانستن است» برساند.
 
این انیمیشن سینمایی پیش از این در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر دیپلم افتخار بهترین انیمیشن را از آن خود کرده بود.
 
«ببعی قهرمان» با تکنیک سه بعدی طراحی و ساخته شده است و به زودی در سینماهای کشور اکران می‌شود.
 
این انیمیشن سینمایی محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که با مشارکت مؤسسه «قاب رؤیا» و همکاری شرکت رایمون مدیا تولید شده است.
 
انتهای پیام/