تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777243
شناسه : 3777243
تاریخ :
آیت الله محفوظی درگذرسال‌ها خدمت به تربیت طلاب پرداخت اقتصاد ایران: قم- در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده: آیت الله محفوظی در محضر بزرگان دین پرورش یافت و در گذر سال‌ها خدمت به مکتب اهل بیت علیهم‌السلام به تربیت طلاب علوم دینی پرداخت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی ارتحال آیت الله عباس محفوظی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال مرجع عالیقدر مرحوم آیت‌الله العظمی آقای حاج شیخ عباس محفوظی رضوان‌الله‌علیه، عضو محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موجب تألم و تأثر گردید.

آن شخصیت برجسته در محضر بزرگانی چون حضرات آیات عظام بروجردی، امام خمینی و گلپایگانی اعلی‌الله مقامهم پرورش یافت و در گذر سال‌ها خدمت به مکتب اهل بیت علیهم‌السلام به تربیت طلاب علوم دینی پرداخت.

ایشان در راه مبارزه با رژیم ستمشاهی یار و یاور امام راحل عظیم الشأن قدس سره بودند و در مجاهدت برای پیروزی نهضت اسلامی رنج تبعید را به جان خریدند.

آن یار صدیق امام خمینی قدس سره و رهبر معظم انقلاب علاوه بر درس و بحث و تألیفات، اقدامات ماندگاری نیز در امور خیریه و تأسیس مدارس علمیه داشتند و در ادوار مختلف در میدان‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نقشی مؤثر ایفا کردند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رحلت آن فقیه پارسا و جلیل القدر را به محضر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم، حوزه‌های علمیه، مردم شریف استان گیلان و شهر رودسر و همه ارادتمندان، مقلدان و بازماندگان آن فقید سعید تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال، علو درجات و رضوان الهی برای ایشان و صبر و اجر را برای خاندان مکرمشان مسئلت دارد.