تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3777224
شناسه : 3777224
تاریخ :
شکست میزبان مقابل هندبالیست‌های نوجوان ایران اقتصاد ایران: تیم ملی هندبال نوجوانان ایران با عبور از اردن در یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا منتظر نتیجه بازی عربستان – کره‌جنوبی ماند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی هندبال نوجوانان ایران عصر امروز چهارشنبه ۲۱ شهریورماه، در آخرین بازی خود در مرحله یک چهارم نهایی دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا روبروی اردن میزبان به میدان رفت.

هندبالیست‌های نوجوان کشورمان با پیروزی ۲۷ بر ۲۴ در این دیدار ۳ امتیازی شد تا برای راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی منتظر نتیجه بازی عربستان - کره‌جنوبی بماند که امروز عصر ساعت ۱۷:۰۰ برگزار می‌شود.

ملی‌پوشان تیم ملی هندبال ایران در نیمه نخست این بازی او در دقایق ابتدایی، از حریف خود عقب افتادند اما در ادامه با عکس‌العمل‌های خوب سنگربان کشورمان درون دروازه، باعث شد با برتری ۸ -۱۳ به رختکن بروند. در آغاز نیمه دوم این اردن بود که نبض بازی را در دست گرفت و توانست اختلاف را به ۲ گل برساند اما باز هم این بازیکنان ایران بودند که اجازه پیشروی بیشتر را به حریف ندادند و در نهایت این بازی با نتیجه ۲۴ -۲۷ به پایان رسید.

با این پیروزی تیم ملی هندبال نوجوانان با یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست و ۳ امتیاز و تفاضل گل ۵- در انتظار نتیجه بازی عربستان – کره‌جنوبی ماند که از ساعت ۱۷ امروز آغاز می‌شود.

کره‌جنوبی که با ۴ امتیاز به مرحله بعد راه یافته و عربستان نیز ۳ امتیازی است.

مسابقات مرحله نیمه‌نهایی و رده‌بندی پنجم – ششم فردا، پنجشنبه، ۲۲ شهریور، برگزار می‌شود.