تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3777220
شناسه : 3777220
تاریخ :
تلاش دقیقه نودی برای افزایش سقف بودجه تیم‌های آسیایی اقتصاد ایران: با رسیدن به مهلت پایانی ارسال اسامی به کنفدراسیون فوتبال آسیا تلاش‌ها برای افزایش سقف بودجه تیم‌های حاضر در آسیا بیشتر شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی که فرصت باشگاه‌های حاضر در لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیای 2 برای ارسال لیست آسیایی به AFC رو به پایان است؛ تحرکات و فعالیت‌هایی برای افزایش سقف بودجه آغاز شده است.

این در حالی است که پیش از این در چند مرحله پیشنهاد افزایش سقف بودجه در فدراسیون فوتبال مطرح و رد شده اما مشکل چند باشگاه آسیایی برای ارسال لیست بازیکنان خود و رد شدن از سقف بودجه باعث شده بار دیگر این پیشنهاد در فدراسیون فوتبال مطرح شود.

گفته می‌شود مبلغ پیشنهادی برای افزایش سقف بودجه تیم‌های حاضر در لیگ نخبگان (استقلال و پرسپولیس) یک و نیم میلیون دلار و برای دو تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا 2 (تراکتور و سپاهان) یک میلیون دلار است که باید این موضوع برای اجرا به تصویب هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برسد. پیگیری خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد تا این لحظه پیشنهاد افزایش سقف بودجه به تصویب اعضای هیئت رئیسه نرسیده است و البته طرح مجدد افزایش بودجه مخالفان جدی دارد و این عده معتقدند اگر بنا به چنین کاری بود باید همان چند ماه پیش و در هنگام تصویب رقم بودجه انجام می‌شد نه اکنون.

باشگاه‌های حاضر در مسابقات آسیایی باید پنج روز پیش از اولین بازی خود در آسیا لیست نهایی خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند. استقلال و پرسپولیس 26 شهریور، سپاهان 27 شهریور و تراکتور 28 شهریورماه اولین بازی‌های خود در مسابقات آسیایی را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/