تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777219
شناسه : 3777219
تاریخ :
برگزاری نشست تخصصی و علمی هماهنگی‌های اموربشردوستانه مدیریت بحران اقتصاد ایران: تهران- مدیر کل روابط عمومی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به اقدامات تعاملی با دفاتر آژانس های بین المللی از برگزاری نشست علمی تخصصی هماهنگی‌های امور بشر دوستانه مدیریت بحران خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

امیر رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری نشست تخصصی و علمی یک روزه هماهنگی‌های بشر دوستانه در حوزه مدیریت بحران خبر داد.

غلامی افزود: نشست تخصصی با حضور مدیریان ارشد سازمان مدیریت بحران و به صورت وبیناری و با همراهی مدیران کل مدیریت بحران استان‌ها و مدیران ارشد ستادی و استانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی برگزار شد.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت بحران کشور عنوان کرد: در برپایی نشست تخصصی و علمی ی ک روزه هماهنگی‌های بشر دوستانه در حوزه مدیریت بحران از همکاری دفتر امور بشر دوستانه ملل متحد (اوچا) نیز بهره مند شدیم.

دبیر قرارگاه مردمیاری بحران وزارت کشور در ادامه به ابلاغ آئین نامه ساماندهی و جذب کمک‌های خارجی در بحران، مصوب هیأت محترم وزیران با هماهنگی بین دستگاهی اشاره و اظهار کرد: با این ابلاغیه اقدامات شایسته ای در حوزه ارتباط و تعامل با دفاتر آژانس‌های بین المللی صورت گرفته که تشکیل این جلسات در همین راستا است.