تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3777208
شناسه : 3777208
تاریخ :
تجهیز کارخانه پاکشوما به خط تولید رباتیک اقتصاد ایران: کارخانه پاکشوما برای افزایش بهره وری، کاهش هزینه و همچنین بهبود کیفیت محصولات، مجهز به خطوط تولید رباتیک پیشرفته شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا مانند تسلا برای افزایش بهره وری، کاهش هزینه و همچنین بهبود کیفیت محصولات، از خطوط تولید رباتیک پیشرفته در کارخانه خود استفاده می کنند. پاکشوما نیز به پیروی از برندهای بزرگ دنیا، از تجهیز کارخانه تولید لوازم خانگی خود به خط تولید رباتیک خبر داده است.

اما مزایای بهره بردن از خطوط تولید رباتیک چیست و چگونه می تواند به توسعه صنعت لوازم خانگی کشور کمک کند؟

مزایای استفاده از خط تولید رباتیک در کارخانه پاکشوما

خط تولید رباتیک به معنی استفاده از ربات ها و سیستم های اتوماتیک برای انجام وظایف تولید است. در واقع این ربات ها می توانند وظایفی مانند نقل و انتقال، بسته بندی، جوشکاری و ... را انجام دهند. پاکشوما با زیر ساخت تولیدی بیش از 300 هزار متر مربع به بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی انواع لوازم خانگی سفید در خاورمیانه تبدیل شده و به دلیل مواردی مانند ایمنی بیشتر، افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها، دقت و کیفیت بالاتر و ... خطوط تولید خود را به ربات های پیشرفته
مجهز کرده است.

ایمنی بیشتر: ربات ها می توانند در محیط های پر خطر کار کنند و در نتیجه بهره بردن از آن ها می تواند ایمنی بیشتری را برای کارکنان فراهم کند.
کیفیت و دقت بالاتر: ربات ها با دقت بالاتر و صد در صد تمرکز کار می کنند که در نتیجه با کاهش خطاهای انسانی و هدر رفت مواد اولیه، کیفیت محصولات ارتقا می یابد.

افزایش بهره وری : با توجه به این که ربات ها می توانند بدون وقفه و استراحت کنند، بهره وری و تولید افزایش پیدا می کند.

کاهش هزینه : استفاده از ربات ها در خط تولید می تواند منجر به کاهش استخدام نیروی انسانی و همچنین خطاها شده و در نتیجه کاهش هزینه ها را به همراه داشته باشد.
نقش پاکشوما در توسعه صنعت لوازم خانگی

تولیدکنندگان به خصوص تولیدکنندگان کلان و قدیمی نقش کلیدی در توسعه صنایع کشور و اشتغال زایی دارند. به عبارت دیگر هر چه تولید کنندگان با عملکرد بالاتری ظاهر شوند، شاهد رونق و جهش اقتصادی خواهیم بود.

پاکشوما یکی از برندهای شناخته شده در صنعت لوازم خانگی ایران است که محصولات متنوعی مانند یخچال فریزر، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی، کولر گازی و دستگاه تصفیه هوا را روانه بازار می کند و طی سال های گذشته دستاوردهای زیادی مانند راه اندازی اولین خط تولید ظرفشویی در ایران، کسب عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی لوازم خانگی سفید در خاورمیانه، تولید کولرگازی های مجهز به هوش مصنوعی و ... را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

توسعه خطوط تولید و تزریق فناوری های جدید توسط پاکشوما به صنعت لوازم خانگی، حاکی از آن است که این مجموعه نسبت به ایجاد اشتغال به خصوص برای جوانان و همچنین خودکفایی در تولید محصول تلاش های گسترده ای داشته است.

در نهایت می توان گفت که پاکشوما با استفاده و توسعه این ربات ها در خطوط تولید خود علاوه بر بالا بردن سرعت تولید در کارخانه ها، به یکنواخت شدن محصولات و جلوگیری از خطای انسانی کمک بزرگی کرده و قادر است در ابعاد گسترده صنعت لوازم خانگی ایران را دستخوش تغییرات چشمگیری قرار دهد.

انتهای پیام/