تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3777207
شناسه : 3777207
تاریخ :
در ویدیوی نگاه نزدیک به تاشدنی سه‌تکه هواوی میت XT، تاخوردگی‌های نمایشگر به‌چشم می‌آید [تماشا کنید] اقتصاد ایران: ویدیوی نگاه نزدیک رسانه‌های چینی به هواوی میت XT، تاخوردگی‌های نمایشگر را به وضوح به‌تصویر می‌کشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مدت کوتاهی پس از رونمایی هواوی از اولین گوشی تاشدنی با دو لولا و سه نمایشگر در جهان، ویدیوهایی مختلفی منتشر شده است که نگاهی اولیه به تاشدنی جدید هواوی می‌اندازند.

ضخامت هواوی میت XT در حالت بازشده در نازک‌ترین ناحیه تنها ۳٫۶ میلی‌متر و در حالت تاشده ۱۲٫۸ میلی‌متر است. در مقام مقایسه، ضخامت پیکسل ۹ پرو فولد در حالت بازشده و تاشده به‌ترتیب به ۵٫۱ و ۱۰٫۱ میلی‌متر می‌رسد.

در ویدیوی نگاه نزدیک یکی از رسانه‌های چینی به میت XT، موردی که بسیار به چشم می‌آید، چین‌خوردگی نمایشگر در محل اتصال لولاها است. ظاهراً نمایشگر می‌تواند برای مشاهده‌ی همزمان چندین اپلیکیشن استفاده شود و می‌توان اندازه‌ی پنجره‌های بازشده را تغییر داد.

میت XT با یک کاور مخصوص عرضه می‌شود که هنگام تاشدن از دستگاه محافظت می‌کند و به‌عنوان یک پایه برای قرار دادن گوشی به‌صورت عمودی عمل می‌کند.

مقاله‌ی مرتبط
  • هواوی میت XT رونمایی شد؛ متفاوت‌ترین گوشی تاشو دنیا با ۲ لولا و ۳ نمایشگر

نمایشگر هنگام جابه‌جایی بین جهت‌های افقی و عمودی به اندازه‌ی کافی پاسخگو به نظر می‌رسد. هواوی میت XT با وجود فرم‌فکتور جدید و نوآورانه‌اش، از باتری ۵۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی نیرو می‌گیرد که چندان چشمگیر نیست.

قیمت هواوی میت XT در کانفیگ پایه با ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در چین از ۱۹٬۹۹۹ یوان (حدود ۲٬۸۰۹ دلار) آغاز می‌شود.