تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777198
شناسه : 3777198
تاریخ :
افزایش تملک دارایی‌های گلستان به ۳۱ هزار میلیارد تومان رسید اقتصاد ایران: گرگان- استاندار گلستان میزان تملک دارایی های استان را در دولت دوازدهم چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این رقم به ۳۱ هزار میلیارد تومان رسیده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه، ظهر چهارشنبه در همایش گرامیداشت بانکداری اسلامی تجلیل از مدیران موفق بانک‌های استان اظهار کرد: طبق آمار اعلام شده طی سه سال گذشته ۹۶ درصد منابع اشتغال کمیته امداد استان جذب شده که توانسته رتبه نخست کشوری را کسب کند.

وی افزود: استان گلستان در حوزه ودیعه مسکن توانسته بیش از ۱۰۰ درصد اعتبارات را جذب کند و رتبه نخست کشوری را به نام خود ثبت کند.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه اقتصاد کشور بانک محور است، گفت: با همتی که در سال گذشته انجام شد مبلغ ۳۷۰ میلیارد تومان منابع به بانک‌های استان بازگشت که هرچه رقم بازگشت این منابع بیشتر باشد ما شاهد کنترل تورم خواهیم بود.

وی یادآور شد: گلستان برای دومین سال متوالی جز استان‌های امن برای سرمایه گذاری شناخته شد.

زنگانه میزان تملک دارایی‌های استان گلستان را در دولت دوازدهم چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این رقم در دولت سیزدهم به ۳۱ هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: از آغاز فعالیت دولت سیزدهم از ۱۱۰ پروژه نیمه تمام ورزشی ۵۰ درصد آن تکمیل و به بهره برداری رسیدند.

استاندار گلستان گفت: در این مدت سه ساله توانستیم پنج هزار و ۷۹۰ میلیارد تومان اعتبار جهت رفع تنش آبی جذب کنیم که برای از بین بردن این مشکل ۱۲۹ چاه جدید در استان احداث شد.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۶۷۰ چاه در استان موجود بود که در این مدت تعداد ۱۳۹ چاه جدید احداث، تجهیز و به شبکه وصل شد، افزود: در این مدت ۵۹۵ چاه باز مهندسی شد