تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777197
شناسه : 3777197
تاریخ :
محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان اعمال می شود اقتصاد ایران: رشت- رئیس پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور جاده‌ای استان از جمله جاده قدیم رشت - قزوین و مسیر آستارا - اردبیل و بالعکس خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جاور صفاری در این زمینه اظهار کرد: با توجه به تعطیلات آخر هفته به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌های ترافیکی در این دو محور به صورت رفت و برگشت اعمال می‌شود.

وی عنوان کرد: تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت صبح تا ۲۴ روزهای پنجشنبه ۲۲، جمعه ۲۳ و شنبه ۲۴ شهریورماه در محور رشت قزوین ممنوع است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: همچنین در محور اردبیل - آستارا و بالعکس تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت صبح تا ۲۴ جمعه ۲۳ شهریورماه ممنوعیت دارد.

رئیس پلیس راه استان گیلان افزود: در صورت عادی بودن وضعیت تردد در محورهایی که در آن محدودیت و ممنوعیت ترافیکی پیش بینی شده است، با هماهنگی انجام شده ضمن اطلاع رسانی نسبت به عدم اجرای محدودیت در تاریخ‌های در نظر گرفته اقدام خواهد شد.