تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777177
شناسه : 3777177
تاریخ :
فرماندار قم توصیه ای برای طرح یا عدم طرح موضوعی در شورا نداشت اقتصاد ایران: قم- فرمانداری قم در پیامی اعلام کرد: فرماندار ضمن پرهیز از ورود به اختلافات داخلی اعضای شورای شهر قم هیچگونه توصیه‌ای مبنی بر طرح یا عدم طرح موضوعی در شورا نداشته‌ است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، اطلاعیه فرمانداری قم در خصوص حواشی جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم و اظهارات یکی از اعضای شورا شهر که در اختیار خبرگزاری مهر قرار داده شده به شرح زیر است.

پیرو اظهارات خلاف واقع یکی از اعضای شورای اسلامی شهر قم در جلسه رسمی و علنی مورخ ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ که به صورت زنده از شبکه خبر و شبکه‌های اجتماعی پخش گردید، به اطلاع می‌رساند فرماندار قم ضمن پرهیز از ورود به اختلافات داخلی اعضای شورای شهر هیچ گونه توصیه‌ای مبنی بر طرح یا عدم طرح موضوعی در شورا نداشته‌اند و با توجه به اینکه طبق قانون فرماندار رئیس هیئت تطبیق مصوبات شوراها با قوانین و مقررات می‌باشد از سوی شوراهای شهر و روستا، شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استعلام‌هایی از فرمانداری صورت می‌گیرد که این فرمانداری بر اساس قوانین و مقررات نظریه مشورتی خود را اعلام می‌نماید.

همچنین یادآور می‌شود که فرماندار قم هیچ گونه رابطه استخدامی با شهرداری قم نداشته و حق پیگیری قضائی این اظهارات خلاف واقع و دور از شأن را برای خود محفوظ می‌داند.

فرمانداری قم ضمن تاکید بر رعایت دقیق قوانین و مقررات، تقوا در گفتار و پرهیز از هرگونه تنش و اختلاف توسط اعضای محترم شورای اسلامی شهر قم، به وظایف مصرح قانونی و نظارتی خود در هیئت تطبیق مصوبات و هیئت حل اختلاف شهرستان خواهد پرداخت.