تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3777143
شناسه : 3777143
تاریخ :
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد اقتصاد ایران: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی بهزاد اکبری را به سمت "معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت" منصوب کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سیدستار هاشمی؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در حکمی بهزاد اکبری را به سمت "معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت" منصوب کرد.

در حکم انتصاب بهزاد اکبری آمده است:

نظر به مراتب شایستگی، تعهد، تجربه و توانمندی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «معاون وزیر و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت» منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، رعایت اخلاق و تقوای الهی و در چارچوب قوانین و مقررات، اهداف سند چشم انداز و سیاست های کلی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و قانون برنامه هفتم توسعه و با رعایت منشور اخلاقی کارگزارن دولت چهاردهم، ضمن تعامل لازم با مسئولان و سایر نهادها و سازمان ها در اجرای سیاست های دولت و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در خدمت به مردم شریف ایران با سرلوحه قرار دادن محورهای زیر ساعی و سرفراز باشید.

بهزاد اکبری، عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تربیت مدرس با مرتبه دانشیاری است که از تجربه های ارزشمند و پژوهش های کلان و معتبر ملی و بین‌المللی مرتبط با حوزه مسئولیت جدید خود برخوردار است.

وی همچنین عضویت در هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت و نیز هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران را در کارنامه سوابق مدیریتی و اجرایی خود دارد.

انتهای پیام/