تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3777108
شناسه : 3777108
تاریخ :
۳ مسئول مرتبط بافوت یک کارگر در مس سرچشمه بازداشت شدند اقتصاد ایران: کرمان_ دادستان شهرستان رفسنجان از بازداشت ۳ نفر از مسئولان مرتبط با حادثه فوت یک کارگر در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان خبرداد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا محمدی، صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح جزئیات بازداشت ۳ نفر از مسئولان مرتبط با حادثه فوت یک کارگر در معدن مس سرچشمه گفت: متأسفانه شاهد سومین حادثه منجر به فوت کارگران در ۴۰ روز گذشته در شرکت مس بوده‌ایم و به همین علت طی بازدید از محل وقوع حادثه و بررسی و علت حادثه سه نفر از مسئولین مرتبط با این حادثه بازداشت شدند.

وی افزود: در پی حادثه‌ای که در تاریخ ۱۹ شهریورماه امسال در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان رخ داد طی بازدید میدانی از محل وقوع حادثه داشتم و از نزدیک موضوع مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این رابطه پرونده قضائی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان تشکیل شده و پرونده به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت گفت: در این حادثه قصوراتی از ناحیه شرکت پیمانکاری بوده و علت و عوامل حادثه کماکان در حال بررسی است که به محض روشن شدن موضوع حتماً دستگاه قضائی با افراد افراد خاطی و مقصر در این حادثه در هر سطح مدیریتی قاطعانه و با جدیت و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

دادستان رفسنجان افزود: شرکت‌های پیمانکاری موظف هستند آموزش‌های لازم را قبل از کار و حین کار با نظارت ایمنی انجام داده و به طور کامل دستگاه‌های نظارتی با جدیت این موضوع را دنبال کنند.