تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3777104
شناسه : 3777104
تاریخ :
انتقاد وینیسیوس از وضعیت تیم ملی برزیل اقتصاد ایران: ستاره تیم ملی فوتبال برزیل معتقد است که او و هم‌تیمی‌هایش باید هر چه سریع‌تر سلسائو را از وضعیت بحرانی فعلی خارج کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وینیسیوس جونیور که در جریان شکست یک بر صفر بامداد امروز (چهارشنبه - به وقت تهران) تیم ملی فوتبال برزیل مقابل پاراگوئه در مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی 90 دقیقه همراهی کرد اما نتوانست مانع شکست این تیم شود، پس از این دیدار گفت: ما به وضعیتی که در آن قرار داریم واقف هستیم و می‌خواهیم برزیل را به هر قیمتی از این وضعیت خارج کنیم.

وی افزود: هر کسی حالا باید به خانه‌اش برود و به این فکر کند که چه کاری می‌توانیم انجام دهیم تا تیم ملی دوباره بتواند خوب بازی کند و بازی‌ها را راحت‌تر با برد به پایان برسانیم. ما نمی‌توانیم با این سبک بازی کنیم و این‌قدر راحت امتیازات را از دست بدهیم. واقعاً لحظه پیچیده‌ای است. ما باید تمامی انتقادات را بپذیریم و تا جای ممکن هر چه سریع‌تر به فرم واقعی‌مان بازگردیم تا برزیل را در اوج قرار دهیم.

برزیل که در پنج بازی اخیرش در مرحله انتخابی جام جهانی 2026 متحمل چهار شکست شده و تنها یک برد کسب کرده، در حال حاضر با 10 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی این رقابت‌هاست و با آرژانتین صدرنشین 8 امتیاز اختلاف دارد.

انتهای پیام/