تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3777101
شناسه : 3777101
تاریخ :
ارائه طرح نهایی برخی اتصالات بزرگراه شوشتری به پلیس راهور تا آبان اقتصاد ایران: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در جریان بازدید جمعی از مسئولان شهری تهران از ارائه طرح نهایی برخی اتصالات بزرگراه شوشتری به پلیس تا آبان ماه خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در بازدید جمعی از مسئولان شهری از روند عملیات اجرایی پروژه شهید شوشتری، گفت: امروز در معیت مدیرکل حوزه ریاست شهرداری تهران و شهرداران مناطق ۱۴ و ۱۵ شهرداری بازدید مفصلی از پروژه شهید شوشتری انجام شد. فاز اول این پروژه ۹.۳ دهم کیلومتر مسیر آزادراهی و در حال احداث است که خوشبختانه با رفع معارضین اساسی، امکان فعالیت‌های اجرایی توسعه پیدا کرده و بخش قابل توجهی از مسیر در حال اجرای رویه آسفالتی است.

وی ادامه داد: امروز بنا به ضرورت و با توجه به اینکه پیش بینی می‌کنیم تا پایان امسال کل مسیر آسفالت و آماده بهره برداری شود با حضور پلیس راهور شرایط اتصال نقطه ابتدایی و انتهایی مسیر را بررسی کردیم و قرار شد جزئیات بیشتر در اختیار پلیس قرار بگیرد و شبکه معابر پیرامونی را تحلیل کنیم.

حق‌بین با بیان اینکه شرایط اتصال بزرگراه امام رضا به رستگار در بخش جنوبی و در بخش انتهایی اتصال به بزرگراه بسیج را نیز مورد بررسی قرار دادیم، خاطرنشان کرد: مقرر شد طرح نهایی را ظرف ۳ هفته آینده ارائه کنیم تا با نظر پلیس شرایط را برای اتصال کل بزرگراه در این دوره فراهم کنیم.

معاون شهردار تهران اضافه کرد: خوشبختانه در کل مسیر عملیات اجرایی در حال احداث است. در ۶ تقاطع با موضوع تعریض و احداث تقاطعات و زیرگذرها رو به رو هستیم که تمام بخش‌ها فعال است. مسائل تاسیساتی نیز در مسیر وجود دارد که در حال اجراست.

وی در پایان گفت: پیش بینی می‌کنیم که کل عملیات اجرایی این پروژه تا پایان این دوره به پایان برسد و با توافقی که با پلیس راهور خواهیم داشت بتوانیم موضوع ارتباط بین شبکه معابر ابتدایی و انتهایی را فراهم کنیم.