تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777097
شناسه : 3777097
تاریخ :
۳۰ مسابقه کشتی لوچو در مازندران برگزار شد اقتصاد ایران: ساری- مدیر کل ورزش و جوانان مازندران احیای ورزش های بومی را از برنامه ها دانست و گفت: تاکنون ۳۰ مسابقه کشتی لوچو در استان برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی ظهر چهارشنبه در نشست بسته کاری ورزش استان تهیه طرح آمایش سرزمینی تأثیرگذار در توسعه مناسب زیرساخت‌های ورزشی را لازم دانست و گفت: مهمترین بحث در برنامه‌های حوزه ورزش، افزایش سرانه ورزش استان است و در سال گذشته حدود ۱۱ هزار متر مربع به سرانه ورزش مازندران اضافه. شد.

وی افزود؛ در طرح آمایش سرزمینی که استان برتر کشور نیز بودیم بیش از ۶ هزار مکان نقطه گذاری شد تا بتوانیم تصمیمات مناسبی را در توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان اتخاذ کنیم.

رجبی با بیان اینکه در ورزش قهرمانی استان نخست کشور هستیم تاکید کرد؛ احیا و توسعه ورزش‌های سنتی و بومی برنامه مهم اداره کل ورزش و جوانان مازندران است و تا امروز نیز حدود ۳۰ مسابقه کشتی لوچو در سراسر استان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان همچنین گفت: طرح ملی ورزش و مردم را با هدف ارزان سازی ورزش برای همه اقشار در دست اجرا داریم و در موضوع توسعه ورزش بانوان هم برنامه‌های مختلفی را پیگیری و اجرا کرده ایم.