تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777094
شناسه : 3777094
تاریخ :
یادواره شهدای عملیات فتح ارتفاعات جاسوسان درسردشت برگزار شد اقتصاد ایران: ارومیه - یادواره شهدای عملیات فتح ارتفاعات جاسوسان با حضور حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده شهدادرسردشت برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ارتفاعات جاسوسان و آلواتان در مناطق مرزی پیرانشهر و سردشت صحنه رشادت شیرمردانی است که با خون خود، عزت و افتخار را به ایرانیان هدیه دادند.

آئین گرامیداشت یاد و خاطره ۵۰ شیرمردِ خون در کفن این سرزمین، شهید شده در آزاد سازی جاسوسان و آلواتان با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده معظم این شهیدان در سردشت برگزار شد.

سال‌های اول دهه ۹۰ سال‌های پرفراز و نشیب منطقه شمال غرب بود در شرایطی که اشرار ضد انقلاب و تروریست‌های مسلح بخش‌های قابل توجهی از مناطق سرزمینی ما را در مناطق مرزی غرب و شمال غرب کشور در اشغال خود داشتند رزمندگان نیروی زمینی سپاه و قرارگاه حمزه سیدالشهدا تصمیم بر آن داشتند تا با عملیات‌های مختلف مناطق مرزی میان شهرستان‌های سردشت و پیرانشهر را از لوث وجود تروریست‌ها پاک سازی کنند.

در عملیات‌های پاکسازی مناطق مرزی از لوث وجود تروریست‌های مسلح بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از خاک وطن از اشرار ضد انقلاب بازپس گیری شد.

در سال ۹۰ در فتح ارتفاعات جاسوسان و ارتفاعات اطراف آن بیش از ۵۰ شهید از رزمندگان قرارگاه حمزه سید الشهدا تقدیم اسلام و انقلاب شد.