تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3777086
شناسه : 3777086
تاریخ :
آقای استیلی، شما خسته‌ای کارشناسی را به بقیه بسپار! اقتصاد ایران: طرفداری | تیم ملی ایران در چارچوب رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل امارات به پیروزی رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

طرفداری: تیم ملی ایران در چارچوب رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل امارات به پیروزی رسید.

این دیدار که طبق معمول از صداوسیمای ملی پخش شد، به عنوان کارشناس و تحلیل‌گر، از حمید استیلی، پیشکسوت تیم ملی و پرسپولیس دعوت به عمل آورده بود.

تحلیل‌های حمید استیلی در این بازی به معنای واقعی ضعیف بودند و شما می‌توانستید از هر کسی که تنها یک بار در عمرش فوتبال دیده باشد، بشنوید!

آقای استیلی که به‌نظر در طول بازی نیز خسته بودند و زیاد تمایلی به تحلیل‌های جزئی و چیزی که از چشم مخاطب عام، پنهان مانده باشد، نداشتند و تنها به جملاتی مانند "باید قدر موقعیت‌ها را بدانیم و آقای X آمده است تا خط هافبک را تقویت کند" بسنده کردند.

صداوسیما و آقای حمید استیلی بهتر است تا کار را به اشخاصی کاربلدتر و متخصص بسپارند تا بیننده‌ها با شنیدن این تحلیل‌ها، مانند آن میم و اظهار معروف احمد مجدزاده، نگویند "جدی می‌فرمایید؟!"

مخاطبین صداوسیما روز به روز درحال کمتر شدن است و ترجیحشان دیدن فوتبال‌ها از سرویس‌های آنلاین و... است؛ امیدواریم تلویزیون ملی در تکاپو برای بهتر کردن کیفیت برنامه‌های خود باشد هرچند که بعید است..