تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3777084
شناسه : 3777084
تاریخ :
سارق کابل و تجهیزات مخابراتی در استان بوشهر دستگیر شدند اقتصاد ایران: بوشهر- فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسایی و دستگیری سارق سارق کابل و تجهیزات مخابراتی روستای گزبلند خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدرضا محمودیان گفت: در پی اعلام سارق کابل و تجهیزات مخابراتی روستای گز بلند که موجبات نارضایتی اهالی روستا و پیگیری امر گردیده بود موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با حضور میدانی شخص فرمانده پاسگاه زیارت و با اشراف اطلاعاتی متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس وبا حضور نماینده حقوقی شرکت مخابرات به سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی روستای گز بلند و فروش به خریداران ضایعاتی دوره گرد اعتراف که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، تاکید کرد: امنیت یک نیاز همگانی و تولید آن مستلزم مشارکت همگان است ضمن اینکه شماره تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس‌های ضروری و پلیسی شهروندان است.